ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XII

Скликання:

VIII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    21
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    5


УКРАЇНА
РОКИТНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Восьме скликання
(Дванадцята сесія)
 
РІШЕННЯ
 
від 06 серпня 2021 року                                                                         № 1144
 
 
Про Програму сприяння функціонуванню  відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради
на 2021 - 2022 роки
   
 
Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами). за погодженням з постійною комісією селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, соціального захисту населення та регуляторної політики, селищна рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Програму сприяння функціонуванню відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради на                2021 - 2022 роки (далі – Програма),  що додається.
2. Фінансовому відділу Рокитнівської селищної ради передбачити кошти на виконання Програми в межах наявних фінансових ресурсів.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, соціального захисту населення та регуляторної політики (Крупенко О. М.).
 
 
 
Селищний голова                                                   Григорій ТАРГОНСЬКИЙ                               
 
 
 
 
  ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Рокитнівської селищної  ради
від  06.08.2021 року  № 1144
 
 
 
 
                                        
 
 
 
 
 
Програма
сприяння функціонуванню відділу «Центр
надання адміністративних послуг» 
Рокитнівської селищної ради
на 2021 - 2022 роки
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
смт Рокитне
 
2021 р.                                                            
 
 
 
 
Зміст
 
 
  Вступ  
 
  Паспорт Програми сприяння функціонуванню відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради на 2021 -        2022 роки
 
    2
1.  Сучасний  стан  справ  і  проблеми,  пов’язані  із  наданням  з  наданням
 адміністративних    послуг на  території   Рокитнівської  селищної  ради
 
 
2. Завдання Програми сприяння функціонуванню відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради на 2021 -  2022 роки
 
 
3. Основні функції та завдання відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради  
4. Очікувані результати
 
 
5. Фінансове  забезпечення  Програми  сприяння  функціонуванню  відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради на 2021 -  2022 роки
 
 
6. Основні заходи з реалізації Програми сприяння функціонуванню відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради на 2021 -  2022 роки (Додаток до Програми)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    ВСТУП
 
Програма сприяння функціонуванню відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради розроблена на виконання Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня       2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (із змінами) .
 
Розробником Програми є відділ «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради.
 
Метою Програми є створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів місцевого самоврядування шляхом  функціонування відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради, який створений для належної організації роботи із замовниками (фізичними та юридичними особами) в одному приміщенні з метою надання якісних адміністративних послуг.
 
ПАСПОРТ
Програми сприяння функціонуванню відділу «Центр надання
адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради
на 2021 – 2022 роки
 
Підстава для розробки Програми Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами).
Ініціатор розроблення
 Програми
 Рокитнівська селищна рада
Головний розробник програми Відділ «Центр надання адміністративних послуг»   Рокитнівської селищної ради
Відповідальні виконавці Програми Відділ «Центр надання адміністративних послуг»   Рокитнівської селищної ради
Учасники та виконавці Програми Структурні підрозділи Рокитнівської селищної ради
Мета  Програми Побудова  ефективної  системи  надання  адміністративних
послуг  на  території  Рокитнівської  селищної  ради
Фінансування З селищного бюджету
Очікувані кінцеві результати від реалізації Програми Забезпечення прозорості та відкритості у сфері надання адміністративних послуг
Терміни і етапи реалізації Програми  2021 – 2022 роки
 
Обсяги коштів, необхідних на фінансування заходів – всього (грн)    835 465 грн
 
Координація роботи та контроль виконання заходів Програми Координацію та взаємне інформування учасників Програми здійснює відділ «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради.
 Контроль за цільовим та ефективним використанням коштів покладається на  фінансовий відділ Рокитнівської селищної ради та на постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, соціального захисту населення та регуляторної політики
 
  1. Сучасний стан справ і проблеми, пов’язані з наданням адміністративних послуг
 
         Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів місцевого самоврядування. Складовою частиною цього напряму є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг. Рішенням Рокитнівської селищної ради від 22 01.2021 року №107 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради» затверджено 177 адміністративних послуг, які надаються відділом.
Оскільки  громада складається з 25 населених пунктів, окремі з них розміщені на далекій відстані від центральної садиби, то для забезпечення територіальної доступності послуг, їх набли­ження до громадян  планується створити віддалені робочі місця адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради.
Для того, щоб забезпечити ефективну роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради та в майбутньому адміністраторів на віддалених робочих місцях, виникає потреба в облаштуванні їх оргтехнікою (комп’ютерами, принтерами, сканерами).
Існуюча в громаді організація надання адміністративних послуг характеризується в даний час багатьма недоліками і проблемами об'єктивного і суб'єктивного характеру, що створюють певні труднощі для одержувачів адміністративних послуг:
 суб’єкти надання адміністративних послуг розміщені в різних приміщеннях;
 у більшості  з них існують обмежені дні та години прийому;
 необхідність звернення до декількох суб’єктів надання адміністративних послуг для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги. Одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості органів виконавчої влади, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;
 строки, встановлені для надання деяких послуг, є необґрунтовано тривалими;
 наявність різноманітних баз даних органів виконавчої влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
 відсутність єдиної системи взаємодії суб’єктів надання адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг громадянам;
 недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між субєктами надання адміністративних послуг;
 часті зміни порядку надання адміністративних послуг;
 необхідність фінансування технічної підтримки системи  електронного документообігу між відділом «Центр надання адміністративних послуг» та суб’єктами їх надання.
 
  1. Завдання Програми
 
     Завданням програми є побудова ефективної системи надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування шляхом  функціонування відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради та підвищення якості надання адміністративних послуг через аналіз даних моніторингу їх надання та рівня задоволеності одержувачів.
 
3. Основні функції відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради
 
1.     Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
2.     Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг.
3.     Реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
4.     Видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
5.     Забезпечення взаємодії між суб’єктами надання адміністративних послуг та відділом «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради через систему електронного документообігу.
6.     Спрощення процедури отримання адміністративних послуг.
7.     Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.
8.     Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.
9.     Здійснення постійного контролю за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань).
10.   Мінімізація і ліквідація корупційних загроз, що можуть виникати під час взаємовідносин між суб’єктами звернень та суб’єктами надання адміністративних послуг.
 
                        4. Очікувані результати
 
Для суб’єктів звернень:
забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
зменшення організаційних, часових, фінансових витрат фізичних та юридичних осіб під час одержання послуг;
отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщені.
Для суб’єктів надання адміністративних послуг:
         підвищення ефективності роботи працівників суб’єктів надання адміністративних послуг через зменшення часу на консультування суб’єктів звернень;
          зменшення часу та зусиль для оформлення вхідних/вихідних документів;
          впорядкування роботи з документами, прискорення їх пошуку та виключення втрат документів;
уникнення дублювання дій, пов’язаних з веденням аналогічної інформації на різних етапах роботи з аналогічними документами;
створення єдиного інформаційного простору збору, накопичення, аналізу всіх видів інформації;
підвищення ефективності роботи працівників шляхом зменшення кількості однотипних рутинних операцій та зосередження уваги на підвищенні якості обслуговування суб’єктів звернень.
 
5. Фінансове забезпечення Програми
 
Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів селищного бюджету та інших джерел не заборонених законодавством.
                                                                                                                                             
 
 6. Основні заходи з реалізації Програми
    
№ п/п Зміст заходу Виконавець Термін виконання Джерело фінансування Вартість грн.
1. Здійснення  заходів по виконанню вимог до  обладнання робочих місць адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» (забезпечення
канцтоварами,  придбання журналів для реєстрації заяв та документів, необхідних для надання адміністративної послуги)
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради 2021 – 2022 роки
 
Селищний бюджет 20500
2. Співфінансування щодо придбання устаткування, меблів та інвентарю
 
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради 2021 – 2022 роки
 
Селищний бюджет 139656
3. Співфінансування щодо реконструкції частини приміщень адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради 2021 – 2022 роки
 
Селищний бюджет 144802
4. Інші витрати, пов’язані із проведенням реконструкції приміщень адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг (кошти на утримання служби замовника, на здійснення технічного нагляду, на покриття адміністративних витрат будівельних організацій тощо) Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради 2021 – 2022 роки
 
Селищний бюджет 463507
5.
 
Послуги з супроводження роботи з Єдиними та Державними реєстрами
 
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради 2021 – 2022 роки
 
Селищний бюджет      25000
 
6. Забезпечення комп’ютерною технікою та сканерами адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Рокитнівської селищної ради 2021 – 2022 роки
 
Селищний бюджет 42000
7. Всього на 2021 – 2022 роки       835465
 
 
 
Секретар ради                                                                    Марина ЛЕСКОВЕЦЬ